حماسه

اعتقاد راسخ به فرقه ضاله بهائيت شرط استخدام در شبكه من و تو + سند

شبكه انگليسي ساخته من و تو كه كمتر از دو سال است فعاليت خود را با سرمايه گذاري مستقيم دربار سلطنتي آغاز كرده و با تابلوي فريبنده شبكه اي به اصطلاح اجتماعي و فرهنگي پا به عرصه وجود گذاشت در جديدترين آگهي استخدام خود سه شرط اصلي را براي پذيرفته شدن در اين شبكه اعلام كرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ رها اعتمادي كه فردي بهايي زاده و از خانواده نوكران و خدمتكاران دربار شاه مخلوع است در سال 2010 با همكاري رسمي دربار انگليس و چند نفر از عوامل ديگر شبكه من و تو را كه از همان ابتدا لقب خواهرخوانده بي بي سي فارسي را يدك مي كشيد راه اندازي كرد تا اين شبكه از همان ابتدا با تفكري بهايي - صهيونيستي و ضد ايراني پا به عرصه وجود بگذارد.
 
بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, :: 2:16 :: توسط : سرباز گمنام

خط تبليغي بي‌بي‌سي كمتر از يك هفته تا برگزاري انتخابات مجلس

رسانه‏های بیگانه اعم از شبکه‏های تلویزیونی ماهواره‎ای، رادیوها، سایت‏های خبری اینترنتی و خبرگزاری‏ها، در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، همچون ادوار گذشته و البته این بار، با طراحی پیچیده‏تری، به دنبال خبرپراکنی و فضاسازی مسموم در جهت بهره‏گیری و فرصت‏سازی از چالش‏های انتخاباتی پیش ‎‏رو و ضربه‏زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند.

BBC فارسی

بنگاه خبرپراکنی BBC فارسی که در چند سال اخیر به شبکه‏ای چندرسانه‏ای تبدیل شده، در آستانه برگزاری انتخاب نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، رویکرد چندلایه‏ای را در مواجهه با این رویداد سیاسی در پیش گرفته است. این رویکرد چند لایه تبلیغی، دو جنبه اساسی دارد که عبارتند از جنبه تبیینی و جنبه تجویزی.

در جنبه تبیینی، BBC فارسی سعی دارد سه لایه تبلیغی را دنبال كند:

 

بقيه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, :: 5:38 :: توسط : سرباز گمنام

 جنگ نرم چیست و راه‏های مقابله با آن کدام است؟

 

تا سال 1945 میلادی غالب جنگ‏ها "جنگ سخت" بود. پس از آن با توجه به دو قطبی شدن جهان به بلوک شرق و بلوک غرب، دور جدیدی از رقابت ها میان آمریکا و شوروی سابق آغاز شد که به "جنگ سرد" مشهور شد. جنگ سرد ترکیبی از جنگ سخت و جنگ نرم بود که طی آن دو ابر قدرت در عین تهدیدهای سخت از رویارویی مستقیم با یکدیگر پرهیز می‏کردند.

با فروپاشی شوروی در سال 1991 میلادی و پایان جنگ سرد کارشناسان بخش جنگ در ایالات متحده با استفاده از تجارب دو جنگ جهانی و دوران جنگ سرد دریافتند که می شود با هزینه کمتر و بدون دخالت مستقیم در سایر کشورها به اهداف سیاسی، اقتصادی و... دست یافت که در ادبیات سیاسی جهان به جنگ نرم شهرت یافت.

جنگ نرم

این نوع جنگ از فروپاشی شوروی شروع و تاکنون ادامه داشته و متکی بر تهدیدات نرم و قدرت نرم فرهنگی و اجتماعی است.آمریکایی ها با استفده از این نوع جنگ تاکنون موفق به تغییر چندین رژیم سیاسی در کشورهای مورد نظر شدند. انقلاب های رنگی که در چندین کشور بلوک شرق و شوروی سابق رخ داد،در واقع نمونه ای از جنگ نرم است. آمریکایی ها با استفاده از قدرت نرم موفق به تغییر رژیم های سیاسی در کشورهایی چون لهستان،گرجستان، چک اسلواکی، قرقیزستان، اکراین و تاجیکستان گردید. در تمامی این دگرگونی های سیاسی بدون استفاده از ابزار خشونت و صرفا با تکیه بر قدرت نرم و ابزار رسانه، با تغییر در ارزش ها و الگوهای رفتاری از رژیم های سیاسی حاکم مشروعیت‏زدایی گردید و از طریق جنبش‏های مردمی و ایجاد بی ثباتی سیاسی، قدرت سیاسی جابه جا شد.

جنگ نرم در قالب‏های مختلف مثل : انقلاب مخملی ، انقلاب های رنگی (انقلاب نارنجی و...)، عملیات روانی ، جنگ رسانه‏ای، با استفاده از ابزار رسانه‏ای ( رادیو ، تلویزیون، روزنامه و امثال آن) و ... توانست نظام سیاسی بعضی از کشورها ـ مانند اوکراین و گرجستان ـ را تغییر دهد.

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, :: 1:9 :: توسط : سرباز گمنام

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ
حضرت حیدر به نام فاطمه حساس بود خلقت از روز ازل مدیون عطر یاس بود ای که بستی راه را در کوچه ها بر فاطمه گردنت را می شکست آنجا اگر عباس بود.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ُ و آدرس raheshahadat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 4621
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

.